Evidència
JUMP Math es fonamenta en investigacions científiques que confirmen la rigorositat de l’itinerari proposat i verifiquen que és possible descobrir les habilitats matemàtiques de tots els estudiants.

Evidència científica
Universitat Autònoma de Barcelona, CRECIM
Al curs 2014-2015, la Universitat Autònoma de Barcelona amb la col·laboració de Fundació Telefónica, va avaluar un projecte pilot a Espanya amb 1.000 alumnes. Va concloure que en aquells centres on s’implantava JUMP Math hi havia una reducció significativa de suspensos i un augment de notables i excel·lents. Tant els docents com les famílies també van destacar una millora en l’actitud dels estudiants cap a les matemàtiques.

Evidència científica
Universitat Autònoma de Barcelona, CRECIM
Evidència científica
Universitat de Toronto

Evidència científica
Universitat de Toronto
Al curs 2011, la Universitat de Toronto va realitzar un estudi aleatori a 18 escoles en què es van avaluar les habilitats matemàtiques dels estudiants abans i després d’implantar JUMP Math. Va concloure que estudiants que seguien el programa JUMP Math adquirien millors habilitats matemàtiques que les adquirides el curs previ, any en què no es va utilitzar el programa.
